Будинок художньої творчості дітей, юнацтва та молоді міста Переяслава –Хмельницького – єдиний комплексний позашкільний заклад у місті Переяславі-Хмельницькому, що є культурно-дозвіллєвим і пізнавальним центром для дітей та юнацтва. Він користується заслуженою довірою, любов’ю й підтримкою дітей, батьків та громадськості.
Що  нас об’єднує:  прагнення зробити позашкільне життя змістовним, радіснішим, цікавішим, бажання діяти разом.
Що для нас найдорожче: свобода думки, особистість.
Про кого турбуємось:  один про одного і про тих, хто потребує допомоги.
Що нам допомагає жити: гра, сюрприз, таємниця, вигадка, фантазія, те, що ми вирішуємо і робимо самі.
Ми співпрацюємо: з усіма, кому зрозумілі і небайдужі наші інтереси, справи, хто готовий допомагати нам.
Ми самі вирішуємо: який гурток обрати, які справи робити, які свята нам проводити.
Якщо ти з нами: знайдеш друзів серед своїх ровесників і дорослих, зможеш проявити себе там, де цікаво, не залишишся сам в радості і біді.
Запрошуємо дітей, юнацтво та молодь до творчості, пізнання навколишнього світу та свого місця в ньому, розкриття та успішної реалізації своїх можливостей, дружнього спілкування та змістовного дозвілля!

6 вересня 2017 року у Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді міста Переяслава-Хмельницького пройшов форум лідерів учнівського самоврядування міста. 43 активістів-старшокласників ознайомилися з презентацією роботи Міської Ради Дітей Переяслава за 2016-2017 н. р., намітили план роботи на 2017-2018 н.р. Першим спільним заходом у цьому навчальному році буде міський «LeaderFest», який відбудеться 15 вересня за участю дітей-лідерів усіх загальноосвітніх навчальних закладів, ЦПТО, ліцею-інтернату «Патріот».

Виробленню завдань, методів та прийомів застосування компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді міста Переяслава-Хмельницького була присвячена перша педагогічна рада закладу.

Мультимедійна презентація  стала наочним словником основ реалізації компетентнісного підходу в БХТДЮМ.

На цьому засіданні було затверджено річний план роботи, навчальні програми, завдання та план методичної роботи на 2017-2018 н.р.  Після обговорення були схвалені посадові обов’язки та правила внутрішнього трудового розпорядку.

Першокласників ЗОШ № 6 в перший день навчання вітали в стінах Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді улюблені мультгерої  Фіксики – Сімка (Ірина Марченко) та Нолик (Анна Порфір`єва). Досвідчена Сімка разом із трішки розгубленим (і тим схожим на першокласників) Ноликом  ремонтували, зіпсований Ноликом, навчальний комп`ютер. Для цього усім потрібно було пройти тести на знання правил поведінки в школі, розгадати загадки, вивчити безпечні танцювальні розваги для перерви, навчитися швидко виконувати різноманітні завдання. І тільки після цього доступ до навчання в першому класі був відновлений. Усі малюки стали однокласниками, а ще, як говорять в народі, однокашниками. А це значить, що не один казан каші треба з`їсти, доки закінчать школу. Ох і смачною видалася їх перша шкільна каша! А ще підсолоджена учительським короваєм та веселинками Фіксиків така посвята в однокласники-однокашники запам’ятається дітям на все життя.

Під вітрилами яхти «Марго», керованої досвідченим Володимиром Горбаченком  (колегою-позашкільником, керівником гуртка Клубу юних моряків)  розпочали новий навчальний рік педагоги Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді. Під спокійний плескіт хвиль креативні, невгамовні педагоги будували плани на майбутній навчальний рік, спілкувалися та відпочивали в очікуванні самовідданої творчої праці, адже рівень 75 перемог в цьому навчальному році не дає по-хорошому амбітним керівникам гуртків зупинятися та заспокоюватися на досягнутому. Педагогічна праця, а праця педагога-позашкільника особливо, вимагає максимальної віддачі і фізичних, і психічних сил. Адже на відміну від занять у школі, які дитина зобов’язана відвідувати, заняття в гуртку є результатом усвідомленого добровільного вибору, в основі якого є тільки привабливість самої діяльності, форм і методів її організації, комфортна атмосфера в різновіковому дитячому співтоваристві і, нарешті, яскрава індивідуальність, щирість і доброзичливість педагога. Тому так необхідна йому підвищена емоційна чутливість у спілкуванні. А що якнайкраще сприяє розвитку емоційної чутливості, як не рідна природа,  коло друзів та доброзичливих однодумців-колег.

2011. Custom text here
Joomla 1.7 templates free by Joomla Template Maker